I dream because there is no other way i can see it happen'

här sitter jag i min ensamhet och knaprar på mina alldeles egengjorda brända madlar och snörvlar och tårarna bara sprutar för att de kliar så förbaskat i näsan! jävla förkylning.

ja den ni förresten! jag gjorde brända mandlar, helt själv. och trillingnöt.
fyfan vad jag är duktig ibland alltså, städa efter mig gjorde jag också. nu kommer pappa bli stolt!
Jag måste hitta min lillebror också, han är ute på vift med några kompisar någonstans. och eftersom att han inte har någon mobil så blir de väl jag som får ta på mig överdragsbyxor, jacka, mössa och vantar och ta mig ut i kylan och leta!! fyfan vad hemskt. jag som är så sjuk :(

Sen har jag köpt en hel julpresent!! fattar ni hur bra de är för att vara mig ellor?
brukar alltid köpa alla dagen innan, stressar igenom butikerna för att hitta bra grejer. men nu hann jag välja en i lugn och ro och i god tid. resten tar jag den 23.e såklart, så typiskt mig att fixa allt sista dagen.
lite julpynt ska jag börja rota fram nu också innan jag letar efter broder min. rätt tråkigt med endast en ynka ljusstake i hela lägenheten! inte ens en julgran ska vi ha, vafan?  dålig stil av min far.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0