Remembering what's really important isn't so important after all.

Jag känner för att köpa nya kläder.
jag vill ha ett par nya tygskor tror jag, visst jag köpte precis nya converse men jag vill också ha ett par låga och lätta skor som känns såhär lite lagom söta..
har hittat ett par supergulliga rutiga inne på din sko så jag ska nog be mamma lite snällt och säga att jag verkligen inte klarar av våren utan dom, då borde hon ju gå med på de?
o jag vill verkligen ha lite fina kläder och en HATT + att jag är i stort behov av en ny bikini..
men jag får väl vänta tills jag får lite egna pengar.

aja jag och carro har vart snälla mot pappa idag,
jag hämtade henne efter jobbet så åkte vi och handlade fläskfilé och potatisgratäng.
åkte hem till pappa och lagade mat till honom och lyssnade på honom när han pratade ut om hur han mådde och tröstade honom, vi såg på honom att han inte orkade prata om de mer och att han var på väg att börja gråta så jag bestämde med pappa att jag ska sova här ikväll och ha filmkväll.
blir nog mysigt de. ja.

och fyfan vad sugen jag är på att fota, har inte gjort de på jätte länge eftersom att vi har haft så mycket att göra dom senaste dagarna. får nog ta med kameran på en promenad någon dag.
kanske även kan slänga upp en bild här då(:


Kommentarer
Postat av: Björn

Tja.



Haft en bra påsk? :)

2010-04-06 @ 02:08:53
URL: http://forzens.blogg.se/
Postat av: EmmaSkruveEklund <3

Vi kan fotta om du vill babe! Vill även se lägenheten! :**

saknar dig, puss baby. ♥

2010-04-09 @ 15:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0