modevisning my assss.

Okej säger redan nu. kommer säkert inte blogga mycket alls, under tisdag och onsdag så jag är med i en modevisning som är i skolan.. Jag kommer vara hårmodell så jag är i skolan rätt länge under dagarna och kommer säkert inte orka blogga mkt alls pga de.
men jag tänkte att jag kanske kunde visa en liten sneakpeak bild på hur mitt hår kommer se ut under visningen. kan säga att temat är crazy/trashit och vi som har det temat ska ha soppåsar som klänningar.

bilden kommer i nästa inlägg eftersom att bilden inte laddats klart än.

Kommentarer
Postat av: Lina

ahaha sexi mama (L) blattish girl is da shit sistah mhm!



sv: när jag är i din ålder kommer du vara fosil hohhoho

2010-04-19 @ 22:05:04
URL: http://okejlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0