Do you have a favorite pair of shoes?

Anmälde mig till en modevisning som ska vara nästa vecka i skolan.
Bestämde mig för att de skulle vara kul att få gå som hårmodell inför hela skolan haha,
egentligen inte men de känns lika bra att prova hur de är att gå på scen eftersom att vi ändå kommer bli tvingade att vara med i den nästa år.
Gick in till frisörerna idag så att dom kunda klura på vad dom skulle göra på mig.
dom frågade om jag inte kände för att klippa lugg, men nej. känns inte som min grej.
så dom hittade en frisyr dom skulle göra på mig och jag hoppas att dom färgar håret också. kanske kan få mer rött då.. HEHE

ah nu ska jag hem till mamma och fixa lite och sen kommer joakim.
vi ska laga mat. mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0