when the sun sleeps.

Idag så var jag ju lite med Dåna som sagt,
åt typ först chips till frukost och sedan riktig med oboy o macka och grejer.
Sen så gick vi och lämnade in filmen, Som vi försökte kolla på två gånger,
men de blev ingenting av haha så dålig var den!
Sen så köpte jag choklad och hon joggiYalla! haha
sen cyklade hon hem för hon skulle plugga, och jag vandrade hem till mig :)
när jag kom hem så fixade jag lite med bilder från igår och skrev lite här,
o sen så började jag prata med Katya!
så jävla länge sen, Så vi bestämde att hon skulle komma till mig.
typ hon kom hit och vi pratade igenom alla gamla minnen vi har.
känt varann sen vi var tre typ ♥
Sen kom Erica och var med också, hann typ dricka te, gå runt branthovda och prata lite,
sen skulle erica hem och käka o jag skulle också äta.
sen så gick jag och katya till skiljebo och köpte röd hårfärg till henne, och så vandrade vi hem till mig och skulle färga de, hahahaha flaskan räckte inte ens till hela håret så vi blev tvugna att göra missfärgning aktigt typ i underhåret, asfint! (:
Sen så kom erica tillbaka och vi typ skrattade och pratade massa,
Sen drog erica hem och jag o katya började ta en massa kort haha fyfan vad jag skrattade!
bästa vän <3


JAG ÄLSKAR ER


Puss snyggingar!

 


Kommentarer
Postat av: katya

gud va snygga vi är.

jag älskar dig bästavän

2009-10-05 @ 13:42:28
URL: http://katyaizabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0