staden ha

Idag så var jag ju som sagt på stan med Carro.
typ åkte dit direkt efter skolan och så fick jag ju såklart vänta på henne!
men så kom hon iallafall och vi gick runt överallt och kollade och kände på tyg och provade kläder.
Jag sa tidigare att jag skulle tigga kläder av henne, och jag lyckades!
inte så svårt med tanke på att hon är världens bästa syster :*
Jag fick : 3par knä strumpor, 1skjorta, 1hårspänne med stor rosett och 1ring,
plus mat på tff (thai fast food) och en macka från subway att ta med hem,
TACK CARRO!

när jag kom hem från stan så var min lillebror i full gång med att göra sig svart runt ögonen,
han ska på halloween fest i skolan, och självklart så har han tagit min bästa svarta ögonskugga!
Men jag hjälpte honom lite så att han kunde åka sen.
Precis innan han åkte så frågade han om han skulle köpa hem någonting till mig.
vilken gullunge alltså :*
och nu så ska jag vänta på att min farbror kommer hit och håller mig sällskap lite och
så ska jag äta min macka, MUMS!

peace
C YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0