smaskens!

Idag så hade jag hantverksorientering.
sticker mig i fingrarna så fort jag försöker sy, jag fattar inte!
Iallafall en sjal/halsduk någonting ska de bli
haha, ah får ju se om de verkligen blir de xd
sen så hade jag iallafall engelska typ 15 minuter sen så fick vi gå,
så jag satt i skolan och väntade på att Erica skulle sluta från sin engelska
sen så åkte vi hem.
fixade te när jag kom hem och så väntade jag på Emma
hon slutade halv4! men hon tog bussen till mig direkt (:
Vi satt och pratade, lekte med datorn, fixade naglarna, tog kort och bakade!
vi bestämde oss först för att göra cupcakes, men vi hade inte alla grejer till de
så vi gjorde segachokladrutor istället, och sen så bestämde vi oss för att göra
frosting och lägga på rutorna! mums säger jag bara <3
Röd/rosa och grön frosting med rosa strössel, rosaglitter strössel och sockerkulor.
hur söta som helst! och goda var dom!


mums<3

 

nej nu ska jag sova. Imorn får jag sova länge också,
sovmorgon till 13.20 <3
fast de kommer väl ändå bli att jag vaknar runt 8 som vanligt._.
menmen.
sovgott <3
Puss snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0