plus & minus = noll?

Att gå upp ur sängen i morse var nog de jobbigaste jag gjort på länge!
jag orkade inte resa på mig.. Så sjukt trött hela tiden, jag fattar inte?
Och att de var nollgradigt och mörkt ute gjorde ju de hela ännu jobbigare..
visst, mörkret är mysigt, men de är sålänge man ligger hemma med någon man
tycker om och kollar på film o myser. Annars är de ju inte så kul.
Och de var ju inte så kul att mamma kom in 6.15 på morgonen för att lägga dropp i mitt öra.
6.15! , förstår ni hur tidigt de är? Iallafall när man börjar kl 10 ._.
Jag har ju åkt på öroninflammation, nice som fan äre!
eller nej föressten. Feber börjar jag också få.  de känns riktigt mysigt.
Menmen..
idag var jag med Joakim efter skolan iallafall,
så mysigt! åh vad jag älskar dig gubben!
vi typ spelade gh, åt mat, bakade och kramades framför tvn. som vanligt vill säga..
haha! Nu sitter jag här med dunkade huvudvärk och försöker koncentrera mig på engelskan.
men de funkra inte så jag fastnade här och började skriva strunt, ahha ):


där har ni lite av mössan! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0