jag tycker vi är tsm typ :$

FYFAN VA SÖT, jag fick av Joakim :*
idag har du varit min älskling i 11 månader snart ett år ju hiihhih :*:*:*
fattaru va länge de är eller :D:D åh vad jag älskar dig , Sofia med sin perfekta hy perfekta
ansikte och perfekta kropp är bara min , min aldelles egna mini som jag kan gosa med allti
ju:* du är bäst älskling, verkligen . Du är så sjukt bra så jag vet inte :* hihihihi
att gosa och mysa med dig är nog de bästa jag vet, för du är så len och luktar så gott , speciellt
dina kinder :D(AA) hihiihii
ååh dina läppar asså <33333333 om fett sexiga och mjuka och mina (a)
jag älskar dig fia du är helt gudomlig
:*
jag tycker vi har snart varit tsm i ett år typ :$


 
älskling, de bästa jag vet är att mysa med dig,
när jag kan kyra ihop mig ovanpå din mage och halvsova där.
de är så mysigt.
snart ett år nu gubben :*
och för varje minut så älskar jag dig bara mer och mer :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0