internetfitta

Pappa åker till ungern på torsag, utan mig!
han kommer ha 20 grader medans jag är kvar här i sverige,
och typ fryser ihäl. snällt :(
Nej, men jag har beställt lite grejer som han ska köpa med hem till mig,
så de gör ju ingenting faktiskt.
Och idag så målade jag naglarna, och provade på nagelmarmorering,
ganska coolt blev de, men så jävla svårt att göra!
ooooooooooch mitt internet är cp, stängs av lite då och då när de känner före lixom,
inte okej...
jag kommer inte in på msn heller längre, puss på de lixom!
Så nu sitter jag här, skriver onödiga grejer (som alltid, men vafan!)
och så har jag mina underbara glasögon på mig, för just idag känner jag för att vara smart!
jag har till och med försökt mig på matte idag ;>





puss snyggingar!

Kommentarer
Postat av: Emma Skruuuve! :)))

hej jag vill ha dina naglar typ NU! <3

2009-10-14 @ 20:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0