I LOVE YOU

jag är som gladast när jag får vara vid din sida.
för mig så är du världens bästa person, världens vackraste också
<3
kommer du ihåg när jag kom och kramade dig på gårdsbandsfestivalen?
kommer du ihåg våran första kyss?
kommer du ihåg första gången du kom hem till mig?
kommer du ihåg första gången jag kom hem till dig?
kommer du ihåg första gången vi spenderade en hel natt ensamma?
kommer du ihåg första gången vi sa jag älskar dig till varann?
kommer du ihåg när jag var så rädd för sniglarna att jag skrek och du skrattade jätte mycket åt mig?
Kommer du ihåg när du fick mig att skratta så mycket att jag grät?
kommer du ihåg att jag alltid kommer älska dig?
211108 <3


Kommentarer
Postat av: Emma Skruuuve! :)))

Lilla hermis där (a) <33

2009-10-20 @ 16:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0