hejhå motorcykel

I loved you
I loved you
I made you
I made you
I hate you
I hate you
I miss you
I miss you

Jag ska ta motorcykel körkort!
De kom jag på idag, typ nyss när jag och pappa var ute med motorcykeln och körde.
Pappa fick körkortet idag, Grattis! :*
Ah och iallafall. vi åkte till hälla och kollade på ny mössa till mig.
Pappa köpte en grå till mig för att den skulle passa till min halsduk.
och sen så ska jag kolla efter en mössa med lite mer färg,
jag funderar på en blå eller lila mössa?
vad säger ni :)?
och min mamma sa idag att hon hade beställt en jacka till mig från JY,
hon och susanne hade beställt tillsammans. undra vilken de är av alla?

Puss snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0