four letter lie ..

Pappa kom in och väckte mig idag för att fråga om jag vile följa med honom,
han skulle köpa en ny toastol och nytt lås till badrummet.
Så jag gick upp och klädde på mig och fixade mig lite, när jag kom i i köket
så såg jag mamma sitta med papper upp till hakan!
haha då hade hon bestämt sig för att rensa vårat förråd, hon är fortfarande inte klar!
men jag och pappa åkte runt och kollade lite överallt, och så fick jag en TVkontroll
och en papperskorg (:
vi köpte nytt lås till badrummet, men ingen toa.. det glömde vi.. smarta(y)
sen när vi kom hem så var de bara att åka iväg igen och köpa mat för mamma orkade inte laga någonting.
så de blev pizza för dom, men jag tog en pasta carbonara :D
och nu så ska jag snart iväg med mamma och handla lite, sen så ska jag nog bara lägga mig och
kolla på film tror jag, och kanske äta godis , he he he he
och här är bilder jag tog inatt medans jag städade mitt rum..





peace
C YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0