en sån här rubrikgrej.

idag så hade jag tänkt mig att sova till ungefär 3.
men de gick ju som de gick. Vaknade vid 8 av att de kändes som att örat skulle explodera!
går upp och gör en kopp te och sätter mig i min säng och läser lite,
helt plötsligt så är kl 12!  Ingen tidsuppfattning alls, jag tyckte jag bara läste lite grann.
men när jag slutat läst så gick jag ner och gjorde en till kopp!
sen så kollade jag i en tatuerar-tidning.
åh vad jag vill tatuera mig, NU!
men de får jag i present av pappa på min 18-årsdag, så det är typ bara 1 år och 3 månader kvar, yes!
och inatt så kom ju mamma hem från ullared, hon hade köpt massor!
julklappar, födelsedagspresenter till jimmie som fyller 11 snart! jag fattar inte hur stor han blivit..
Och så fick vi grejer nu såklart. och jag fick världens mysigaste knästrumpor,
nästan så jag hade lust att kramas med dom hela natten..
och nu har jag precis kastat in tvätt i tvättmaskinen, och nu kollar jag på mig själv i spegeln och klagar på mitt hår. hur lockigt som helst.. jag kör på naturlig skönhet idag, HA HA
nej, nu ska jag fortsätta med städandet, kanske även tvätta spegeln när jag ändå är igång?
nej!, de får vi se om jag orkar.
och ikväll kommer Joakim, mysmys :*

Puss snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0