en bild säger mer än 1000 ord

jag älskar dig mest i hela världen gubben!
du är min snygging, min älskling, mitt allt.
Gårdsbandsfestivalen 08, det var då jag träffade dig.
det var kärlek vid första ögonkastet för mig.
Du var så vacker! <3
och att du fortfarande kommer ihåg hur jag luktade då, så gulligt!
21/11-08. Det är ett magiskt datum, Det var då de blev du och jag! <3
Nu efter lite mer än 10 månader så är jag fortfarande lika tokig i dig
som förut, om inte mer till och med!
jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig i mitt liv?
Jag kommer aldrig glömma meddelandet jag fick av dig när vi blev tillsammans,
'jag tycker vi är tsm typ :$'
jag kommer ha kvar de meddelandet, jämt!
när du sover älskling, då är du den absolut sötaste jag någonsin sett och jag får
tillbaka det här pirret i magen som jag hade när jag var helt nyförälskad.
Och när du är helt nyduschad med lockigt hår, och luktar så fantastiskt,
Jag skulle kunna kolla på dig föralltid då!
inte bara då, jag skulle kunna kolla på dig föralltid, hur du än ser ut så
kommer du ALLTID att vara perfekt i mina ögon älskling!
du är ju perfekt, på alla sätt.
Snygg, snäll, rolig, underbar, bäst, cool. nomnomhelt enkelt! <3
jag skulle kunna skriva hur långt som helst om dig!
Du&jag. Det är så de ska vara.
Jag älskar dig min sötbulle :*!
forever<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0