whoa whoa!

The greatest thing you'll ever learn, is to love, and be loved in return.

Var på västerås kampsportcenter idag på hälsopedagogiken
Riktigt jävla kul att ta ut all ilska på den där stora säcken!
Vi fick stå 4 -4 vid  varje säck, och så gjorde vi övningar, jobbigt som fan
men kul vare. Antonia verkligen krigade! HAHA
det var bara att tänka på någonting som gjorde en sur sen så var de bara att slå på.
och man gav fan inte upp heller. jag tänkte på jocke när han är arg på mig.
Och jävlar vad jag slog på då. men nu är jag inte arg eller ledsen eller någonting alls.
De kommer ju inte bli en rolig träningsverk imorn direkt, menmen..
Kul att jag glömde handduken också, så jag tvättade mig med blöta pappers servetter
och deodorant! raggartvätt, verkligen!

Sen så har jag vart med Erica idag, mysigt var de.
typ åkte hem till mig och gjorde te och popcorn och satt vid datorn och så typ pratade vi bara,
sen drog vi hem till henne och typ lyssnade musik, kollade konstiga youtube klipp
och så käkade hon.  sen typ drog vi hem till mig så jag fick käka och grejer och så kollade vi på tv, NCIS! <3
sen åkte hon . och jag satte mig här.
och nu ska jag duscha he he he.

puss snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0