sex Ed Rocks

modevisning på gymnasimässan idag, det var ju ganska bra tycker jag!
Tänka sig vad eleverna kan, och att vi säkert kommer få göra likadant sen i trean.
Jag gillar skolan bara mer och mer faktiskt.
Klassen är bra, Lärarna duger väl, eller ah.. dom flesta.
Och jag verkligen gillar hantverkstekniken, vi får lära oss så mycket!
nog om de.

idag så var jag med Amanda efter skolan,
vi gick in till stan med Hanin och Robin, och så hämtade vi Linda vid rudbeck på vägen.
typ gick till donken för Robin ville ha cheeseburgare, men han vågade inte gå in och köpa?
så jag var snäll och gjorde de åt honom.. mest för att jag fick en paj före! (a)
typ supersnabba hamburgerköparN är ja!
sen så åkte jag o Amanda hem till mig och hämtade pengar,
så gick vi till konsum och köpte grejer för typ 90 kr.
tjockisar som fan ♥♥
sen så kollade vi på någon film som inte var en film?
så vi bytte till Get smart, så jävla bra film!
och sen. Grattis carro och David till två månader ♥

Puss snyggingar!


Kommentarer
Postat av: amanda

hihi loveu tjockis<3

2009-10-15 @ 20:48:55
URL: http://amandaevringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0