Down, Set, Go

Igår så träffade jag Joakim på kvällen, gick till ica och köpte ketchup o godis.
Nästan 1kg godis ._.
sen så gick vi hem till mig och jag käkade och så. sen så typ satt va vid datorn och
typ hade de mysit. vi skulle ha kollat på the proposal. men så funkade ju inte ens filmen :(
så vi kollade på ngon film som gick på tv istället. jag grät o Joakim skrattade, såklart!
Och sen så vaknade jag imorse vid 8 och låg o kollade på Joakim till typ 11, då vaknade han
haha. Vi gick upp och gjorde våfflor till frukost <3
Sen fixade vi lite och nu så åkte han nyss hem.
så nu sitter jag här och väntar på att Dåna ska komma till mig hihi :*
nu ska jag ner och vara social med mamma och pappa ett tag tror jag.
och så ska jag baka sockerkaka till carro, bara för att jag får pengar för de ..

Puss snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0