cääärro

Nu har jag och mamma vart och kollat på davids lägenhet.
där Carro är nästan hela tiden.
jag fattar inte, snart kommer hon säkert flytta helt ._.
jag längtar INTE till den dagen kan jag säga, jag behöver dig hemma.
även om dina snarkningar driver mig till vansinne så klarar jag mig inte utan dig ju.
vem ska jag då springa upp till varje kväll bara för att prata skit?
Vem ska jag du smsa med fast vi är en vägg ifrån varann?
vem ska jag då smyga på, och så är du inte ens där jag tror :(
HAHAHAHAHAHA
Jag älskar dig syster!
aja.. lägenheten var ju gullig förutom att de behövs verkligen tapetseras
HA HA HA, gula väggar, gula skåsluckor och en gul fondvägg i köket var inte snyggt alls..
nejnej.



puss snyggingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0