barnvakt..en fredag

Idag så gick jag upp vid kl 6 för att jag skulle vara barnvakt åt min bror.
Jag skulle väcka honom vid 7, och innan de så tänkte jag typ
klä på mig och fixa mig lite, men jag hann typ bara klä mig och vips så
var klockan redan 10över 7!
springer in i panik och väcker Jimmie, tar fram kläder åt honom o fixar frukost.
skulle vara hos erica vid halv 8. de hann jag ju inte kan jag säga..
kom till henne vid 20i och sen cyklade vi till skolan, i regnet!
blöta och kalla var vi ju när vi kom fram till skolan iallafall.
sen vare 2,5 timmar ungefär med JANE!
jag dog nästan. jag kommer strypa den kvinnan snart.
och jag pratar med mig själv när jag räknar matte har jag kommit på, så Erica skrattade..
Sen så när skolan var slut så skulle jag cykla hem och hämta Jimmie bara,
för vi skulle till mormor och äta (:
tog bussen till stan och Jimmie var helt till sig. han brukar ju aldrig åka buss?
och så när vi kom till mormor så fick vi först mellanmål och sedan chips framför tvn.
sen ca 2 timmar efter så kom carro och David också, och då skulle vi äta,
Min mormors mat är den godaste som finns.
jag kommer bli tjock hehe <3
och jag fick några nya nagellack av mormor, och 'indian glitter'
typ som rough kan man säga, fast med typ skimmer i. JÄTTE FINT!
När vi kom hem så sminkade jag mig, som vanligt då..
och nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem från ullared!
grejer till mig! :DD
och min pappa ringde från Ungern idag bara för att fråga vad jag ville ha därifrån (a)
puss pappa :*!
nej, nu ska jag ner och kolla på tv med jimmie och dricka te!





Puss snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0