Amandaaaaaaa

Hos amanda igår då, asnice vare ju!
mötte Erica vid skiljebo och drog hem till henne och fixade oss och käkade!
Sen åkte vi till Amanda 3 för då hade hon först lite tjejfika och så,
vid 6 eller något så kom Robin, Tobbe och Jocke dit också..
typ spelade nå spel, haha
sen vid 7 ? kom ännu fler folk dit!
nice som fan vare ju iallafall, typ miljoner ppl i en liten soffa (y)!
och så blev de massa prat och skratt, o fotboll kollade vi på haha,
intå så intressant kanske.
Och så typ gick jag, Dåna och Jocke till giddegrillen och köpte mat,
Deras mos <3
och så köpte jag en hamburgare till Sebbe, för jag är så snäll ha ha!
OCH FANNY VAR DÄR! fan vad jag har saknat henne...

och de är ganska kul att jag är fett sliten idag,
men de vare ju verkligen värt!
tack för en bäst kväll! :*
och bilder kommer sen, haha :)

Puss snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0