11 månader

11 månader idag med den mest fantastiska pojken i världen!
kan de bli bättre eller?   nej de kan ju inte de :*

Vi käkade på subway när han slutat,
och Jocke? VI SKA ÄTA DÄR IGEN! så fort vi får pengar,
okej?   ah bra!
och efter de så åkte vi med Jakob på hans innebandy match.
fyfan vad sugen jag blev på att börja själv igen.
sen åkte vi till jocke, åt, bakade STORA chokladbollar, splade gh (jag äger jocke, okej?)
och sen så busade jag hieheiheihe!
sen så kan jag ju bara säga att jag har förlite plats för mina nagellack nu,
fick hur många nya som helst av pappa när han kom hem från Ungern,
tack pappi, du är bäst! :*

och sen så vill jag ha nya kläder, mmmmmmmmmmmmmhm!
OM 3 MÅNADER SÅ FYLLER JAG!

Puss snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0