yep. i pwn

det här har inte vart en värd dag alls.
och vädret alltså, fyfan vad de ska regna och hålla på.
jag vill bort härifrån NU. jag orkar inte vara kvar, jävla sverige. jag hatar de.
men aja. sitter här med jockes stora tröja och knästrumpor & en fläta i håret.
fint jag vet! och så lyssnar jag på musik och försöker göra egna smycken med lera och strass stenar.
nu ska jag ner och göra te och lägga in leran i ugnen så att den stelnar. sen ska jag krypa ner i sängen och kolla på film och smsa någonting gulligt till Jocke och hoppas på svar, haha
puss♥

♥♥♥ <--- dom är så söta har jag kommit på


Kommentarer
Postat av: hanin

alltså fia du är söötast!<3

2009-11-22 @ 20:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0