helger är bra♥

helgen:  I fredags så var jag med Joakim och hade de mysigt. vi var hemma hos mig och firade min lillebror som fyllde 11år. Grattis! typ käkade pizza och fikade och pratade med släkten. och Jockes favorit kom. EMMA!
haha. ah men sen låg vi bara i mi säng och kollade på tv ett tag. de var NCIS. de missar jag inte!
sen efter de så tog vi en promenad hem till Joakim och vi gjorde bananpannkakor vid typ 10 på kvällen, för jag  var ashungrig med jag visste inte vad jag ville ha, och han ville ha de så då blev de så.
sen så låg vi bara i sängen och kollade på tv.  Vaknade typ jättesent på lördagen.
Angelina var påväg till mig då :D
jag och Jocke gick ner och käkade frukost och sen så klädde vi på oss och kollade datorn lite.
sen åkte jag hem och fixade mig snabbt och bytte kläder för sen så skulle jag till stan. 
Mamma var snäll och skjutsade dit mig eftersom att jag bara hade 11kr till buss hem.
typ jag var asnervös. jag hade inte träffat henne på nästan 2 år! men vi gick iallafall runt på stan lite
kollade i affärer och bara pratade. sedan tog vi bussen direkt till konsum och gick in o köpte chips, dipp och godis. sen gick vi hem till mig. Satte oss nästan direkt vid datorn. haha
sen så typ klagade vi båda hela tidenn på att vi var hungriga me vi gick aldrig ner så att vi kunde äta någonting,
sen så fick jag asont i magen/revbenen, de gjorde ont när jag andades, och när jag sträckte på mig så kändes de som att någon slet i mina revben. men så somnade vi tillslut och då var kl typ 07.00 eller något.
söndagen så skulle vi upp klockan 9 igen redan för att vi skulle hinna fixa oss för någon av Angelinas kompis skulle komma.
men när klockan rigde så orkade ingen av oss gå upp så vi sov 2h till(a)
sen när vi ringde till Han som skulle komma så skulle han ite göra de längre så jag och Angelina gick omkring i mysiskläder hela dagen nästan. sen fixade vi oss runt 5 kanske och tog kort. gick och mötte Jocke vid kvart i 7 för att vi skulle lämna tillbaka hans cykel som jag lånat. Mamma kom och hämtade mig och Angelina på odensvi och så skjutsade hon till stationen eftersom att Angelinas tåg gick vid halv 8.
sa hejdå till henne och en massa.



Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0