♣här skare egentligen vara en rubrikjävel

det här med att städa de funkar liksom inte när man har både dator och tv på sitt rum.
borde nästan ställa ut båda grejerna i hallen medans. annars kommer de aldrig bli gjort..
jag började och tyckte att jag var jätte duktig, men sen så kom pappa upp och ville kolla på något program på min tv eftersom att mamma satt där nere och kollade på film och då fastnade jag självklart där,
så lite äre ju pappas fel. men sen så satte jag på musik och tänkte fortsätta städa lite, då ville jag fixa mitt halsband som jag höll på med. så jag gjorde de och kollade datorn istället.
jag får helt enkelt städa imorn eftersom att jag är ledig ♥

och jocke ringde så jag pratade med honom i telefonen typ 1h kanske.
jag skulle ringa honom senare igen för nu så skulle han städa i köket och duscha.
jag ville också vara med ju hoho. 
sen så kan jag ju bara säga att bara för att jag är ledig så kommer jag ändå inte få sova länge.
jocke sa att han skulle ringa på morgonen när han gick upp och när jag väl har vaknat så brukar inte jag kunna somna om. snäll kille ibland de där alltså ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
några hjärtan till alla som är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0