there will be a new fucking year. soon.

Oh, and yet I've been cleansed, And yet I've been cleansed with the water
A purity no mind can grasp..
Gissa om jag blev så rädd att jag skrek till när mobilen ringde med högsta volym? jo det blev jag.
 Jocke ringde för att säga att ha hade käkat klart och att han inte hade comviq kompis längre,
haha det var ju inte så kul att bli skrämd när jag satt fastspikad framför datorn och läste bra bloggar.
Men nu ska jag äta och sen ska jag gå och möta jocke.
Jag ska köpa choklad, jag skiter i! jag ska ha de!

och imorn äre nyår. Jag kommer antagligen inte skriva mer fören nästa år nu haha.
Men GOTT NYTT ÅR alla.. (ni som läser såklart)

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

Gott nytt år babe!

2009-12-31 @ 12:40:42
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0