skriv din rubrik här

äntligen är jag klar med garderoben!
rensad och allt är fint där nu, vad glad jag blev nu när jag äntligen har lyckats gjort någonting bra i mitt rum.
det ända som kan göra mig så tjurig att jag nästan låter kläderna ligga kvar på golvet är att jag har så himla liten garderob, alla mina kläder fick inte plats från början, men nu har jag plats för några tröjor till då det mesta faktiskt åkte ut.
av tomten så önskar jag mig en stooooor garderob, MHM!

men nu ska jag lägga mig och kolla lite på tv, eller kanske någon film? får se hur de blir.
Imorn ska jag upp ganska tidigt för jag lovade pappa att jag skulle gå ut med hunden runt 9.
och så ska jag nog ta en mysig promenad med min kamera och gå hem till joakim och väcka honom med kalla och vintriga kramar.

YÄ YÄ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0