Sagan om ringen

nu sitter jag i mitt rum med Carro och David o bara pratar en massa.
Och så kollar jag på sagan om ringen och äter saffranskorpa som vi fick av Ann-Carlotte i julklapp.
DOM ÄR SÅ GODA!
David provar mina kläder och mina två tomteluvor. han har stort huvud kom jag på, HA HA

nej nu ska jag rota fram min svarta klänning som jag ska ha hem till mormor imorn sen ska jag nog lägga mig och fortsätta kolla på filmen eller kanske hjälpa mamma laga omeletter som vi ska ta med imorn.
Och typ God Jul alla (: ♥


Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

GOD JUL på dig också snyggginngg!!! :D gu va kul vi kommer ha i stockholm, Im coming with u guys! <33

2009-12-23 @ 22:31:24
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: amanda

jag typ bråka med pappa o lise, again.. men de är bra nu :) ses på lördag! pusss älskar dig och GOD JUL!! <333

2009-12-24 @ 11:03:10
URL: http://amandaevringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0