jó éjszakát, édes álom

nu är klockan 01.20.
Jag har vart uppe sedan 8.30 imorse för att jag inte kunde somna om.
jag är aaastrött, men inte kan jag sova för de? nejnej utan jag låg och vred o vände på mig, så jag gav upp och satte mig här, de funkar utmärkt de också!
ska nog även passa på att plocka lite inatt och kanske även rensa smycken och kläder. de börjar bli alldeles för mycket nu måste jag säga! eller så får jag bara skaffa större garderob och större smyckeskrin? Ja det låter mycket bättre tycker jag, så gör vi!

snälla tomten..
*stort smyckeskrin
*SNYGGA kläder
*tv
*presentkort

nej nu ska jag lägga mig igen så att jag orkar upp imorn... idag?
för jag ska träffa Melinda och vi ska till stan för hon ska shoppa kläder,
och jag ska kolla på en lila sjal. jag känner att jag behöver en faktiskt, mm-m.


Kommentarer
Postat av: amanda

JAG SAKNAR DIG MED!!

öhm, kan inte vi åka till sthlm snart?? :D:D<3333

2009-12-21 @ 21:01:19
URL: http://amandaevringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0