ikväll. niiiiiceeee

det blev inga bilder idag.
alla blev konstiga och de var kallt och jävligt ute så jag struntade i det och gick in.
nu har jag legat och kollat på film exakt hela dagen, inge vidare roligt skulle jag vilja påstå.
ikväll så ska vi klä granen och ha lite julmys med familjen + jocke och david :)
Imorn så ska jag och Jocke på stan, jag ska köpa julklapp till carro och sen så tror jag att mamma, carro och jimmie skulle komma ner? har för mig vi skulle ta fina bilder på mig, carro och jimmie så vi kan ge till mormor i julklapp. Vi är duktiga och gör egna istället för att slösa pengar på sånt hon ändå aldrig skulle använda! ;)
Nej nu ska jag fortsätta kolla på happy feet, .
CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0