my so called friend

Har köpt 3 julklappar redan och det är hela 20 dagar kvar till jul?! jag är den här som alltid är ute den 23e och ska köpa alla julklappar och är alltid fett arg och ledsen för att det jag vill köpa är slut.
 
har även spelat badminton idag så min högerarm är inte att leka med alltså.
undrar hur man kan få så ooooont av att bara slå med ett racket.. men kul var det och jag ägde, jag lovar, nästan.
 
OCH så lånade jag hem min pappas dator idag. Kom hem och ville knappt gå in och duscha för att jag ville sätta mig vid datorn direkt (vart utan dator länge? jag? näääe...) 
Men jag var duktig och tog mig en dusch, sen sätter jag min vid datorn och inser att tangentbordet typ är engelskt och själva datorn är på ungerska. HUR SKA JAG FATTA VAD SOM STÅR?!?!?!? all min lycka är som bortblåst.
 
tänker kolla dagens del av julkalendern nu, det lär väl datorn duga till i all fall. cpdator.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0