when i was young i used to think my heart was this shape - ♥

idag så har jag redan vart ute med Diza två gånger, en gång i morse och en gång nu när jag kom hem, åh tänk vad duktig jag är och vad glad mamma kommer bli.

Nu sitter jag och äter nudlar och ska fortsätta kolla på the green hornet då det inte var tid för film igår.
& ikväll så ska jag till min fina fina pontus

Tips på nudlar är att koka upp vattnet med peppar, paprikarydda, pirri pirri & vitlöks krydda, då får nudlarna ännu mer smak när man lägger på kryddan som finns i påsen. mums


älsklingsAffe hihi ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, tack så mycket! :)

2011-05-30 @ 14:07:11
URL: http://helenfyr.webblogg.se/
Postat av: Anna

Om du var tvungen att äta ris, pasta eller potatis tillsammans med vad som helst i en månadstid, vad hade du då valt och varför ? :D

Samt om du var tvungen att vara med i en dokusåpa vilken hade du då valt och varför ? :D

2011-05-30 @ 18:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0