the music sounds better with you'

spänd inför svaret om lägenheten, om några timmar så får ja och mamma beskedet om lägenheten som mamma la bud på, en stor fin femma på bjurhovda istället för den här skruttiga lilla trean på sandgärdet skulle inte vara helt fel faktiskt! det skulle behövas, håller tummarna!

och sen så har jag fixat någon galen inställning på kameran vilket gör att jag inte kan ändra någon inställning på den, och jag vet inte vad jag har gjort? Någon med Nikon som känner för att hjälpa mig? snäääälla?
och nu dog kameran, och laddaren är inte ens här hemma. great, skitbra!
buhu vad jobbigt de blev nu känner jag. saknar joakim nu. mh de gör jag, massa.

tänker sova nu och imorn när jag vaknar så ska jag till min syster och städa hennes lägenhet medans hon jobbar, jag tjänar ju faktiskt pengar på de så vafan! sen tänker jag baka!
låter som en plan och jag tänker följa den! godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0