Life was much easier when Apple and Blackberry were just fruits'

Jag håller på och städar mitt rum i väntan på att Finisalfred ska skriva till mig!
Jag försöker även överrösta min lillebrors musik med min egen, vilket är totalt omöjligt då jag endast har ett värdelöst laptopljud och han har bra ljudsystem med stor bas o grejor.. kul.
Så jag hör en blandning mellan The poodles och Beyond all recognition för tillfället. fint verkligen.

Sen så är jimmie i denhär åldern när man är som allra kaxigast mot mamma och storasyster ni vet?
man måste ju vara häftig inför kompisarna.. Mamma satte en gräns vid att grabbarna skulle gå och lägga sig klockan tre inatt senast, dom är öppe till 6 på mornarna varje helg annars och dom är ju faktiskt bara 12!
då skrek jimmie på mamma och sa att de är ju inget lan om man bara får vara uppe til tre och sen när mamma tillslut ignorerade honom så var han arg på henne resten av kvällen.

Inatt så är de min och alfreds tur att lana sa mamma, men vi har ingen tidsgräns. HOHO
äger att vara äldre mhm!

SEN SÅ SKA JAG INTE FYLLA 18! NU VET NI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0