känns BRA idag

Nu får jag ärligt talat snart ryck,
vart fan är mitt usb minne, vart är mina jävla bilder?!
kollat i HELA mitt rum, och ja då menar jag verkligen hela, men den finns inte där alls.
kollat vid stora datorn i hallen, den finns fan inte där heller.
Jag vet inte vart den kan vara annars? :(

Idag hade jag iallafall två lektioner i skolan.
efter idrotten så kramades jag med Lina, (aw <3) och sen så åkte jag och Nettan till stan.
Köpte present till Linda eftersom att jag ska till henne ikväll med fina vänner + två nya töjningar till mig själv eftersom att jag ville ha llite större..
och så tänkte jag handla på glitter eftersom att jag har nå rabattkort grejer där (som jag fick i typ februari) OCH SÅ KAN MAN INTE ANVÄNDA DOM FÖREN I APRIL! vafan fick man dom så tidigt för då?
värdelösa glitter, uä.

Nu ska jag duscha så jag slipper gå med mössa hela kvällen. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0