we’ll make it through

imorn är de skola så jag borde egentligen sova nu.
men jag är faktiskt inte trött, jag tvättade ansiktet nyss och satte på mig sovkläder
så nu sitter jag och kollar på isbjörnarna som går omkring i mitt rum (nästan så iallafall).
ska nog ner och hämta en macka och en stor kopp te och sedan sätta mig i min säng och rita och typ tänka.

Det är mycket som har hänt även om de inte riktigt märks.
nära på att de blivit ett slut efter mer än ett år, uä hemska tanke som jag aldrig vill veta av igen.
med det slutade med tårar sen blev de bra. nu ska de bli bra iallafall, ändring ska de bli!
eller ska och ska? det måste bli det om de ska funka.


Kommentarer
Postat av: anon

antar att det fixa sig eftersom det inte blev något svar. men gg lycka till nu, sabba inte det

2010-01-07 @ 11:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0