one sleepless night

Jag kan inte sova, lalalal
Låg i sängen ca en timme och verkligen försökte somna, men de funkade inge vidare.
Jag är AAAAAAStrött men inte kan jag sova för de? nej. nnu tänker jag starta tvn för jag vet att de är ncis.
så jag ska kolla på de, sen ska jag kanske gå och äta en macka, sen borsta tänderna ännu en gång.
sen ska jag försöka sova igen!  Hade Joakim varit här så hade jag redan sovit HEH

Imorn ska jag tvätta, handla med mamma och sen hjälpa henne med disken.
jag börjar bli värsta bästa dotter typtyptyp, hjälper så fort dom ber mig. men jag får ju pengar för de tillslut så det är ju bra för min del också hoho.
Jag ska hem till Joakim imorn kväll också, mysa med honom och kanske spöa honom i call of duty?
HMM det lockar otroligt mycket :DDD

Aja godnatt cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0