nytt i mitt rum.

Idag när jag kom hem från skolan så gick jag ut med Diza och sen så kom pappa och hämtade mig och Jimmie, vi åkte ut till Hälla och mötte upp mamma där. gick in på siba och köpte internetkabel till xbox och Jimmie köpte wow.. HAHA.
Åkte vidare till maxi där vi storhandlade, jag var med och plockade i sånt som jag tyckte behövdes även om de egentligen var helt onödiga grejer som chips och festis och tidning.
Vi gick även in på ikea för jag skulle få min stora efterlängtade spegel!!! (otroligt hur glad jag blev nu när pappa nyss satte upp den) och så köpte vi mattor till mitt rum, små vita o runda mattor och ett nytt toalock.
mamma kollade även på ny säng.. omg då knöt de sig i magen :(

Typ de ända som gjorde dagen bra var att Joanna var överlycklig och skrattade och pratade och att jag fick en ny spegel(<3)  Annars så suger allt ganska hårt just nu, käner inte för någonting alls vill bara ligga i min säng och stirra, kanske även gråta så att någon kommer och tycker synd om mig?
Men jag vill ändå inte vara ensam för då kommer de upp en massa frågor i huvudet på mig och de är frågor som jag kan få svar på bara jag frågar mamma, men jag vågar inte fråga, jag vill inte. jag vill inte prata om de alls inte för en sekund. Inte med mamma och pappa iallafall.

FAN OCKSÅ ORKA SKABBÄCKELHOR LIV :(
nu ska jag duscha i en timme och jag skiter i om jag duschar i askallt vatten tillslut.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag vet att det är jobbigt gumman <3

du kan prata med mig, lyssnar alltid.

puss älskar dig <333

2010-01-26 @ 10:25:24
URL: http://amandaevringer.blogg.se/
Postat av: martina

förlåt om jag frågar och så, du kanske inte vill prata om det.. men vad är det som har hänt? <3

2010-01-27 @ 23:30:45
URL: http://prettylights.blogg.se/
Postat av: martina

sv: jaha okej. vad konstigt det känns för liksom jag har ju känt dig och din familj så länge, skulle aldrig kunna tro att detta skulle hända :c<3

2010-01-28 @ 13:52:41
URL: http://prettylights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0