under the same sky, dreaming the same dream'

jag är så förvirrad att jag inte orkar ta tag i någonting alls längre.
åh vad jag har arbeten att skriva men orken finns inte där alltså, ingenting finns där förutom 40kg på axlarna som måste försvinna. men hur ska de någonsin kunna försvinna om jag inte tar tag i saker och ting?
omöjligt!

åh aja, förra lördagen. den 4/12 alltså. då fyllde min vän Johan 18år så de var lite fest för honom och jag har lovat alfred ett tag nu att några bilder ska upp här och några på fb. så här kommer dom!




















de blev en del bilder. och jag var tydligen där kameran var HAHA

Kommentarer
Postat av: chasse

hahah fina bilder

2010-12-18 @ 18:52:38
URL: http://chasminmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0