EATMEWHILEIMHOT

nya favoritbandet är eatmewhileimhot. åh vad bra dom är.

idag så skulle jag köpa en ny mössa, ja de blir min femte.. och så funkar inte mitt kort,
typ de går inte att läsas och grejer. så imorn ska jag och mamma till banken och beställa nytt kort och hämta ut pengarna jag har på kortet. och jag blev bjuden på gratis bulle av Elisa, åh hon är så söt, älskar henne <3, men jag tackade nej för jag mår fortfarande illa efter att jag och lina hade milkshake tävling med Simon o Jesper.. JAG OCH LINA VANN. 2  milkshakes fick vi i oss. sjukt

nu ska jag börja med toblerone pannkakor för min syster och hennes pojkvän har ett år idag, så jag skulle laga maten åt dom. haha
grattis till dom♥


Kommentarer
Postat av: Lina

2 är mkt :(

2010-08-15 @ 21:53:08
URL: http://okejlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0