Aim For The Sunrise. At Least I Live As I Believe. Repeat.

Jag kan verkligen inte uppdatera. så synd..

Sitter på mammas vardagsrumsmatta och lyssnar på musik högt så snart kommer väl grannarna klaga på mig? Nä de tror jag inte, vi har snälla grannar ju.

drog iväg till ikea imorse med mamma och köpte spegel och en massa hyllor och så ringde vi susanne och tommy o sa att tommy skulle komma och borra till oss så nu har jag fått upp spegel och nån korthållare(?) men hyllan kom inte upp för vi hade för några pluggar så de räckte bara till jimmies hyllor. men min skulle fixas nu under veckan sa han.
har nästan precis städat klart lägenheten, lovade mamma att göra de eftersom att de är så mycet hundhår och kartonger och disk överallt. tog inte så lång tid eftersom att lägenheten är så liten så det var ju bra de iallafall haha^^

aja ska snart ut med diza sen kiommer väl jocke hoppas jag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0