svart slinga, nice ._.

JOAKIM ÄR HEMMA :DD
Vi har kramats precis hela dagen, hihi (:
typ bättre känns de nu iallafall, jag behövde nog bara träffa honom lite--
och så färgade jag i hans svarta slingor idag, och så gjorde han en liten svart på mig.
Fattar ni hur mycket jag kommer ångra mig imorn när jag vaknar eller :(?
Smart tjej är man ju så vafan!
nu ligger han i bara kallingar brevid mig och kollar på Änglar och Demoner,
ASBRA film, men jag orkar inte kolla för då skulle jag somna direkt :(
För Jocke väckte mig imorse när han smsade ._.   det var TIDIGT!
men aja..
och idag när han kom hem så hade han köpt choklad till mig,
sån här fin choklad i en liten påse , ÅH VAD SÖT :*
Jag älskar dig Joakim, mest i hela världen! :*
nu ska jag mysa med honom, pusspuss!


ÅH KOLLA PÅ MIN SNYGGASTE ÄLSKLING :*
OCH MIIIIIN PÄLSMÖSSA, HE HE HE HE HE HE EH.. NO :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0