peace, love, rainbows, unicorns, etc.

if I had one more chance, I would have done it right!

Jag känner mig sjukt sliten och opepp på en hel skolvecka nu,
som tur är börjar jag 13.10 imorn ♥
sen så har jag inte en aning om vad jag ska göra i veckan?
har ni lust så kan ni ju höra av er liksom..
idag så har jag typ sovit, setat vid datorn och druckit te.
och så har jag kollat igenom alla bilder som togs med min kamera under gårdagen!
fyfan va många, haha
Men jag skulle inte klaga om alla söndagar var såhär?
Söndagar är nog både bra och dåliga?
Vissa söndagar är så sega att man lika gärna skulle kunna hoppa över dom helt,
medans vissa är som den här var. lugn och mysig!
Dock så skulle Joakim kunnat fått vara här och kramas hi  hi.
Nej, nu ska jag nog dricka upp mitt te, sen borsa tänderna och lägga mig!
känns som att de behövs,
även om jag sov bort hela dagen idag.. och de är de värsta jag vet!
Aja.
och föressten så färgade jag håret igår :)

Puss snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0