how may I ignore U today?

my imaginary friend thinks you have serious mental problem.

Jag hatar att sy! Jag verkligen hatar de mest av allt,
man sticker sig bara i fingrarna oh de blir aldrig fint alls.
Skulle sytt en krage idag på hantverksorienteringen, men jag hade ingen tröja med mig
så jag hade inge tyg, haha!
Inte så kul att sitta typ 3,5 timma och inte göra någonting annat än att skissa på en krage?
och så skulle jag ha lämnat in mina handskar idag,
men självklart så glömde jag dom hemma!
Nu sitter jag iallafall här och har precis duschat.
Ska väl göra te och sedan sätta mig med engelska läxan ett tag.
eller kanske börja läsa boken vi fick där?
mer än så ska jag nog inte alls göra idag, jag orkar inte. jag känner mig sjuk och nere idag.
ingen bra dag alltså.  började bra och så, men de höll sig ju inte länge..
aja!

Du gör mig mig bara ledsen, varför lyssnar du bara inte?
Puss snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0