finterå?

macka, te, mammas pyjamas byxor, en alldeles för stor tröja och min naturliga skönhet.
de kan inte bli bättre alltså!
nej men naurlig skönhet, sådan har jag ingen.. men önska kan man ju alltid göra!
nu har jag slagit vad med Joakim om att han inte ska kalla mig liten igen,
men om han gör de så kommer han bli tvingad att baka äppelkaka och göra vaniljsås till mig.
hoppas nästan han glömmer och säger mini iallafall för en äppelkaka skulle inte vara helt fel ;>
och så ska jag ge Joakim en överraskning på onsdag, hihi
ingen får veta vad :D
och han ville inte ens gissa, Finterå :<?
och jag har hittat en aaaaaaaaaasfin jacka jag vill ha nu i vinter♥
jag tror inte jag kommer klara mig utan den?
färgglad och fin, fast mamma har redan beställt jacka?
undra när den kommer och vad de är? aja!
ska försöka få den här godingen också.. så fin! jag kommer avlida om jag inte får den!


kolla bara vad fin! <3


Puss snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0