fredagsmyyyys

Idag så har jag bara sovit, duschat och kollat på film hela dagen.
och de behövdes såhär mycket.. ah ni kan ju gissa.
Vaknade imorse vid 7 när mamma väckte mig och då hade jag världens huvudvärk,
jag hade tappat rösten och så var stel och hade ont i hela kroppen så de blev igen skola för mig idag.
Men jag kollade iallafall på Twilight med mamma eftersom att alla på hennes jobb hade börjat prata om den,
men hon hade inte sett den fören idag.. haha-.
sen så har jag även kollat på csi. 8 avsnitt idag tror jag nog jag kollade på..  ojojoj vad kul man kan ha när man är sjuk.
försökte få hit joakim på kvällen, jag ville ha fredagsmys med honom,  men eftersom att han aldrig svarade när jag smsade så blev klockan massor så jag bestämde mig för att ha de med mamma i soffan.
men hon somnade, så rolig var hon ._.   aja nu ska jag göra te, sen så ska jag lägga mig tror jag.
Imorn kväll så ska jag träffa Joakim iallafall. spelning på kvällen först. se så ska jag mysa med honom. jagskiterit! jag tvingar honom (:
oooooch jag försökte få min mamma att överväga några till piercingar till mig. men de gick ju som de gick.
pappa har iallafall fixat tid hos hans kompis på min 18års dag så att jag ska få tatuera mig.
över ett år kvar men iallafall. alltid någonting(A)

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0