arbetsintervju

Sitter just nu på jobbet och väntar på att klockan ska slå 9.45 så jag kan börja göra mig i ordning. kl 10.30 har jag arbetsintervju på någon hälsokost butik i stan.

Inte för att jag egentligen vill ha nytt jobb eller så, för jag trivs som handen i handsken på mitt jobb. men, Attendo LSS känns osäker just nu när vi endast är två gruppbostäder kvar och allt för många anställda och jag VILL.VERKLIGEN.INTE gå ner på timme igen nu när jag har min tjänst. då är det bättre att söka sig vidare tills jag är uska och har lättare till att få en fast tjänst imom vården. För vad jag vill jobba med vet jag redan - grav utvecklingsstörning. Finns inget snack om saken för det är de roligaste jag gjort i mitt liv.

Så nytt jobb - ny erfarenhet tills jag börjar plugga, då söker jag mig tillbaka till vården igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0