happy new year'

ja, 2012 är det nu ja.

I lördags började jag dagen med att träffa Emelie, vi stressade runt överallt och blev ändå sena i planeringen för vi var lite barnvakt åt Sebastian. Vid 19 åkte vi till David, kom dit och festen var redan i full gång.
Det var en trevlig kväll/natt/morgon!

Vaknade vid 12 i söndags och gick till skälbyhallen, som var stängt så vi gick tillbaka igen.
Jag och Pontus kom hem till mig vid 13.30 ungefär och beställde online pizza, tog ett bad och sen sov vi ungefär 4 timmar.
Vid 21 så hade mamma stekt hamburgare, så vi käkade och sen tog vi en promenad runt Bjurhovda.
Just de, vi kollade även på typ 10 two and a half men avsnitt..

Idag vaknade vi ett och gjorde fattigare riddare.
Han har åkte hem nu och jag ska städa mitt rum sen tänker jag kolla på båda sex and the city-filmerna.
Har världens halsbränna idag..

bah så ni vet. om 18 dagar fyller jag.
hejdooo

Kommentarer
Postat av: Emelie

2012-01-02 @ 23:18:35
URL: http://undergrounded.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh! Jag är himla glad över att våra pojkvänner förde oss samman, haha! Du är så himla bra!

Min fina vän! :*

2012-01-02 @ 23:19:40
URL: http://undergrounded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0