mina tatueringar

fick en fråga om jag inte kunde visa mina tatueringar och skriva om deras betydelse och visst kan jag det!
 
min första: en text på revbenen. "i´ll be the one to make you smile"
Den texten kommer från låten Heartburn som architects har gjort.
då jag alltid gillat den låten och just den meningen så kände jag att det var lika bra att tatuera in den. ingen riktig betydelse alltså.


Min andra: en dödskalle på låret.
Den här har jag skissat upp själv och blev otroligt nöjd med den.
så jag gjorde den och la in mina syskons födelseår då jag alltid vill ha dom med mig, mina två bästa vänner i hela världen.
Min tredje: En fjäril på skuldran.
Den gjorde jag endast för att den var gratis. Men nu i efterhand så påminner den lite om min ängel Sebastian. söt, oskyldig och liten.
 
Min fjärdeEn krigar kvinna på armen
Den här står för mig, jag har gått igenom rätt så mycket på inte allt för lång tid och på något sätt så står jag fortfarande stadigt på jorden och känner mig lycklig. har förlorat närstående och husdjur, har vart med om mina föräldrars skillsmässa och fått mitt hjärta krossat. jag känner mig stark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0