can you hear the rain?'

igår körde jag bil och jag ägde.
i Januari ska jag ha körkort, senast i alla fall!

Min fina Pontus kom till mig igår i alla fall & han var så fin när han somnade i soffan ihop krupen bakom mig
Jag får den här nykär känslan när han är så söt.
Han kommer till mig imorgon igen hihihihi.

Imorse vaknade jag och trodde att mitt huvud skulle sprängas och att jag hade en igelkott i halsen.
dör,dog,dött typ. uä, så det blev ingen praktik..
Känner mig fortfarande alldeles tung i pannan så snart tänker jag kolla på en film och försöka sova, då kanske jag kan gå till praktiken imorgon. Tycker om min praktik. Att jobba inom vården alltså♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0